НОВИЙ ДОСВІД І ПАРТНЕРСЬКІ ВІДНОСИНИ

24 лютого у Цукрозаводському навчально-виховному комплексі «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – центр художньо-естетичної творчості учнівської молоді» відбулася зустріч із німецькими колегами, які відвідали навчальні заклади Кіровоградської області з метою розширення взаємозв’язків з педагогами-практиками у сфері шкільної європейської освіти та обміну досвідом в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом.

У складі делегації з Німеччини були Сімоне Айлер (співробітник апарату управління реальної школи плюс в Біркенфельді), Антьє Петрі-Бургер (директор інтегрованої загальноосвітньої школи Магістра Лаукарда в окрузі Геррштайн Раунен), Саша Фрітц (координатор роботи 7/8 класів інтегрованої загальноосвітньої школи Магістра Лаукарда в окрузі Геррштайн Раунен).

Гостей приймали начальник відділу освіти райдержадміністрації Олена Полтавець, голова Приютівської селищної ради Вікторія Лисенко, директор закладу Тетяна Лещенко, заступник директора з навчально-виховної роботи Олександр Даценко.

Розпочали зустріч презентацією діяльності шкільного Євроклубу «Unity» та досягнень учнів у навчальній програмі Європейської Комісії eTwinning Plus (учитель англійської мови Мостова Г.М.).

Екскурсія шкільним музеєм проілюструвала процес розвитку закладу від моменту заснування до сьогодення.

Далі було представлено напрацювання колективу як центру художньо-естетичної творчості учнівської молоді. Виступи хореографічного, хорового, інструментальних колективів (керівники Данасієнко С.В., Михайлова О.С.) показали високий рівень виконавської та мистецької майстерності.

Німецькі колеги переглянули виставку робіт вихованців гуртка «Диво-пальчики» (керівник Слободянюк Т.А.). А під керівництвом педагога-організатора Скрипник А.В. цікаво пройшов інтерактивний майстер-клас «Створи красу власноруч», результатом якого стало виготовлення «Вінка єдності».

Проведено круглий стіл «Новий досвід і партнерські відносини» за локаціями:

  • «Організація управління у навчальному закладі» (директор Лещенко Т.В.);
  • «Науково-методична діяльність педагога як засіб підвищення кваліфікації» (заступник директора з навчально-виховної роботи Даценко О.В.);
  • Робота навчального закладу з питань «Формування морально-духовних компетентйостей учнів» (заступник директора з виховної роботи Бугарь Ю.М.).

Під час педагогічного діалогу німецьких і українських освітян порівнювались діяльність керівників шкіл, підходи до контролю за роботою директора, учителя, роль громадськості у навчально-виховному процесі школи. Багато питань, що висвітлили німецькі педагоги, стосувались особливостей функціонування шкіл з різними статусами (реальної, інтегрованої школи, гімназії тощо), організації праці педагога: навантаження, підвищення кваліфікації, атестація, рівень матеріального забезпечення навчально-виховного процесу та заробітної плати. Цікавою була інформація про організацію участі німецьких школярів у різних інтелектуальних змаганнях, про кількість щоденного та щотижневого навантаження на учня, організацію позакласної діяльності.

  • Спілкування з європейськими колегами пройшло на високому організаційно-методичному рівні та додало нового досвіду і нових вражень.
Кiлькiсть переглядiв: 165

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.