В рамках тижня "Бути здоровим - це модно" прктичним психологом було проведено навчальний практикум для батьків "Здоров'я дитини - спільне завдання школи та родини"

Метою заходу було залучення батьків до партнерства з шкільним закладом, ознайомлення з мето­дами досягнення позитивних результатів у формуванні спо­собу життя дітей і безпечної поведінки, виклик бажання взаємодіяти та співпрацювати з психологом та педагогами. Підвищення рівня усвідомлення власної відповідальності за стан свого здоров'я та здоров'я членів сім'ї залежно від обраного способу життя.

Під час проведення мозкового штурму «Складники здоров’я» учасники практикуму розповіли про своє розуміння того чи того складника та порівняли власне уявлення із науковим трактуванням.

/Files/images/DSC05783.JPG

Складники здоров’я

Емоційний – здатність розуміти, висловлювати та контролювати свої почуття.

Соціальний - вміння адекватно сприймати соціальне оточення та взаємодіяти з ним: будувати стосунки з родиною, друзями, колективом.

Особистісний – спроможість сприймати себе як особистість завдяки здатності до самопізнання, самоаналізу, самооцінки.

Інтелектуальний – вміння отримувати, аналізувати та використовувати необхідну інформацію.

Фізичний – відсутність фізичних розладів та больових відчуттів.

Моральний – сукупність норм і принципів поведінки людини відповідно до сучасних вимог суспільства.

Психологічний – повноцінний психічний розвиток на всіх етапах онтогенезу, адаптованість у соціумі, відсутність розладів особистісного розвитку, здатність протидіяти стресу.

Психологічний комфорт – стан душевної рівноваги, спокою, захищеності, коли особистість задоволена своїм буттям , оптимістична тощо.

Слід зазначити, що батьки активно обмінювались своїми враженнями про те, як складники здоровя повязані між собою./Files/images/DSC05791.JPG

Під час гри – змагання, учасники спробували вибрати, що зміцнює здоровя, а що може його зруйнувати.

/Files/images/DSC05780.JPG

Висновок. В родині можуть статися різні ситуації. Але дитина для нас як сонечко. Ми повинні бути і терпимими, і люблячими; поважати особистість дитини. Але часто і самі не звертаємо уваги на те, що руйнуємо здоровя дитини власними руками.

Обговорення проблемних ситyацiй на конкретних прикладах допомогло спробувати батькам розiбратися, як варто i не варто взаємодiяти з дитиною.

Кiлькiсть переглядiв: 288

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.